mandag den 15. oktober 2012

Store bygge seng dag!!

Hjørnet hvori sengen skal være....
Alle kommoderne samles først og de er base for bunden....
Halvvejs....



Næsten færdige....den midterste plade kan flyttes og der er masser af plads i hulrummet under sengen..

Og det endelige resultat.....
 I går var store bygge seng dag. Blev inspireret til en sådan seng fra Bolig Liv nr.9 2012. En seng med meget opbevaring. Mine forældre var så søde, at hjælpe mig og min kæreste med at få den lavet. Sengen består af 7 stk. små Malm kommoder fra Ikea samt plader fra Silvan. Synes selv resultatet er blevet rigtig godt og vi er meget glade for den. Den kan især anbefales, hvis man ikke har så meget plads og opbevaring i sit hjem.

4 kommentarer:

  1. Overvejer det samme, og jeres ser så fint ud! men jeg har lige et spørgsmål som jeg håber du kan svare på:) - når der nu ikke er kommoder hele vejen nede under sengen, hvordan sidder pladerne så fast længst ind imod væggen? så man får det der hulrum:)?

    Mange hilsner Nana

    SvarSlet
  2. Hejsa!
    Undskylder det sene svar ang. seng. Der er fastgjort en liste på væggen hvor pladen kan støtte på.

    Håber I har fået bygget sengen.

    Mvh

    THea

    SvarSlet
  3. Hej! Dette er jo lenge siden, men jeg lurte på om du har en nøyaktig oppskrift på dette? Og hva slags plader brukte du? Håper på svar :)
    Mvh
    Thea fra Norge

    SvarSlet
  4. Hej Thea, jeg har ledt efter billeder/vejledning til netop sådan et projekt, tak for din inspiration. Nu kan jeg se det er et godt stykke tid siden du har bygget sengen og derfor vil jeg spørge dig om du har fordele og ulemper ved den måde at have seng/skuffer på. Noget som helst at bemærke?
    Det er ofte ting man ikke havde tænkt på eller simpelthen ikke kan vide før man har prøvet det :)
    Hilsen Tessia

    SvarSlet